De Nieuwe Yogaschool

Easz Meditatiekussens

super comfortabele meditatiekussens en zabutons die 100% duurzaam in NL gemaakt worden.

Uit ervaring weten wij dat in meditatie zitten niet altijd even comfortabel is. Pijnlijke enkels, knieklachten en een zeurende rug kunnen dat ene moment voor jezelf behoorlijk ongemakkelijk maken. De meditatiekussens en de zabutons van Easz zijn speciaal ontworpen om die ongemakken weg te nemen. Ze zijn ontworpen om echt lekker te zitten, zodat jij kan genieten van jouw welverdiende meditatie.

meditatiekussen halve maan met zabuton - easz

Het unieke meditatiekussen: de halve maan xl

Speciaal voor mensen die normaal niet comfortabel zitten

Website bezoeken >

Zitten in meditatie is niet voor iedereen even comfortabel

Het meditatiekussen halve maan XL valt direct op door haar bijzondere vorm en grootte; het kussen is als het ware een blauwdruk van de benen in kleermakerszit. Hierdoor worden de benen geheel ondersteund wat voor meer comfort zorgt voor de heupen en knieën en bijdraagt aan een ideale zithouding.

Dit meditatiekussen perfect voor mensen die niet comfortabel zitten in een kleermakerszit omdat zij de knieën niet omlaag kunnen brengen en ook voor mensen met knie- of heup problemen. Gebruik het halve maan meditatiekussen in combinatie met één van de zachte zabutons (meditatiematten) om nóg meer comfort te ervaren bij de enkels en voeten.

DNYS Café | 2024 De Nieuwe Yogaschool | Algemene voorwaarden | Privacy | FAQ

Wachtwoord kwijt?