Nieuws De Nieuwe Yogaschool | De Nieuwe Yogaschool

DNYS Yoga Spotify Playlists

Muziek voor Yin Yoga, Vinyasa Yoga, Ademwerk & meer

Ga je wel eens volledig op in de mooie muziek tijdens een yin yogales om vervolgens de docent vergeten te vragen wat dat prachtige nummer was? Zoek je muziek voor je eigen yoga flow of ben je op zoek naar een yoga playlist voor je eigen yogalessen?

We've got you. Of je nu opzoek bent naar een vinyasa yoga playlist, yin yoga muziek of muziek om ademwerk te ondersteunen. We delen graag onze yoga playlists met je om de juiste toon te zetten voor je practice. Hier vind je onze yoga playlists op Spotify met de mooiste muziek voor iedere practice én delen we de favoriete nummers van een paar van onze docenten.

1. Yin Yoga Playlists: Rustgevende muziek voor diepe ontspanning

Yin yoga opent je lichaam en je hart en geeft ruimte in je hoofd. In deze yin yoga playlist vind je muziek die je helpt dieper in je lijf te zakken, contact te maken met je hart en om te doorvoelen wat er op dit moment in jou leeft.

Nog meer yin yoga muziek? In deze playlist deelt yin yoga docent Mariken haar favoriete nummers, met onder andere prachtige pianomuziek en ontroerende nummers.

2. Vinyasa Yoga Spotify Playlists: Muziek om op te flowen

In deze vinyasa yoga playlist vind je onder andere muziek met een beat om op te flowen, maar ook muziek om te vertragen. Laat je inspireren en breng flow in je practice met deze dynamische vinyasa playlist.

Vinyasa yoga docent Johan kiest in zijn vinyasa lessen vaak voor muziek die je dieper naar binnen brengt, zoals muziek met mantra’s die uitnodigen om te bewegen. In deze playlist vind je de favoriete nummers van Johan voor een verdiepende flow.

De Nieuwe Yogaschool Vinyasa playlist, Yin Playlist, Adem Playlist, Muziek voor Savasana

3. Ademwerk Playlists: Muziek die het ritme van je adem ondersteunt

Muziek om je ademhaling te verdiepen, te vertragen of juist te intensiveren. Je vind het in deze ademwerk playlist

Sijbrand begeleidt bij De Nieuwe Yogaschool meerdere ademwerklessen. Laat je in deze playlist meenemen op een verdiepende reis met de adem en geniet van de mooiste nummers, verzameld door Sijbrand.

4. Savasana Playlist: Muziek voor de yogic sleep

Savasana is de belangrijkste houding van iedere yogapractie. Dit is waar je lichaam al het werk integreert wat je ervoor hebt gedaan en opnieuw op zoek gaat naar balans. Het is ook de plek waar spontaan inzichten kunnen ontstaan.

De juiste muziek ondersteunt je lichaam in diepe ontspanning en brengt je in een staat tussen waken en slapen om in contact te komen met je innerlijke wijsheid. In deze playlist vind je onze favoriete nummers voor Savasana.

Wat je practice ook is, de juiste muziek kan je ondersteunen op je reis naar binnen. Dus laat je bewegen door onze playlists. Ontdek alle playlists en houd ons Spotify-kanaal in de gaten voor nieuwe inspiratie.

DNYS Yoga Spotify Playlists