De Nieuwe Yogaschool

De 8-weekse online basistraining yoga met Johan Noorloos

Volg hem waar en wanneer het jou uitkomt

Jazeker, je lees het goed. Je kan de Beginnerscursus yoga van Johan nu ook online volgen. Natuurlijk zijn we altijd blij om je gezicht in onze yogastudio te zien, maar we willen ook dat je yoga kan beoefen, waar je ook bent. En daarom heeft Johan Noorloos – samen met een aantal andere topdocenten – een Nederlandstalige 8-weekse online basistraining yoga ontwikkeld. Speciaal voor iedereen: met zorg, liefde en zorgvuldigheid samengesteld.

Wil je alles te weten komen over deze training? Kijk dan op de website voor onze online trainingen: De Nieuwe Yogaschool Online: www.denieuweyogaschoolonline.nl

ik wil meer lezen >

De basis van yoga

Met Johan Noorloos

Voor meer balans, energie en waardevolle inzichten. Of je nu beginner bent of een ervaren yogi. In deze online yogatraining leer je in 40 video’s stap voor stap de verschillende yogahoudingen en ontdek je de filosofie achter yoga.

Alle video’s, yogalessen en verdiepende artikelen zijn in het Nederlands. Als je de basis écht kent, kan je dit beter op je lichaam en geest afstemmen en zo zal je de voordelen van yoga sterker ervaren.

Johan noorloos yoga opleiding

basistraining yoga

- “Wow wat een mooie verbinding zijn we aangegaan. Ook al is het online, het voelde alsof ik 1 op 1 les had van Johan Noorloos".
- Milou -

Je krijgt tijdens deze training

• ervaring in verschillende yogavormen, basishoudingen en series
  • kennis over de geschiedenis en filosofie van yoga
  • je eigen werkboek vol met interessante en uitdagende oefeningen voor je persoonlijke groei
  • je eigen e-boek met inspiratie en verdiepende artikelen
  • onbeperkt toegang tot de basistraining yoga, volg het geheel in eigen tempo!
review basistraining yoga met Johan Noorloos

Review

Meer zelfvertrouwen op de yogamat

“Als je niet zo goed weet waar je moet beginnen, begin dan hier. Johan heeft de gave om complex lijkende onderwerpen als yogahoudingen, yogafilosofie & mindfulness verfrissend helder uit te leggen, zodat het klikt en je jezelf af gaat vragen waarom je de wereld nog niet eerder zo bekeken hebt. Het fijne aan deze cursus is dat je hem helemaal in je eigen tempo kunt volgen. Je kunt er in 8 weken doorheen vliegen, maar ook zo vaak als je wilt terugkeren of filmpjes herhalen. De filmpjes zijn mooi en inspirerend en na de cursus heb je de basisprincipes goed onder de knie, zodat je met zelfvertrouwen op de mat kunt stappen!”

– Charlotte