DNYS zoekt marketing / social media stagiair(e)

Volg jij minimaal een hbo-opleiding in de richting van communicatie, marketing of media en ben jij op zoek naar een stageplek? Heb jij een passie voor yoga? Ben jij een echte social media addict en nieuwsgierig of het vakgebied marketing en communicatie iets voor jou is? Wil je leren en groeien in een prachtige en gezellige werkplek? Connect dan met ons!

Functie:
Binnen het communicatieteam van De Nieuwe Yogaschool, in de Jordaan in Amsterdam, houd je je bezig met alle vormen van (online) communicatie: website en social media (FB, Instagram, Youtube en misschien wel TikTok), maar ook met influencers, events, het schrijven van nieuwsbrieven, persberichten en het opzetten van samenwerkingen met andere mooie brands.

Samen maken we voor jou een groei-en bloei ontwikkelingsplan. Je ondersteunt het marketingteam in de dagelijkse taken, waar je eigen acties ontplooit en deze uitvoert. Het is een gecombineerde functie, iets voor een echte allround creative!

De kwaliteiten die jij bezit:
- Je bent nieuwsgierig naar yoga en/of meditatie.
- Je vindt het tof om creatief bezig te zijn.
- Je vindt social media hartstikke leuk, je weet wat er speelt.
- Je schrijft goed Nederlands en Engels of wil dit graag leren.
- Je kunt goed zelfstandig werken, maar bent ook een echte teamspeler.
- Je kunt goed prioriteiten stellen en ook op drukke momenten je focus en het overzicht bewaren.
- Je hebt basiskennis van Canva/Photoshop (video editing skills zijn ook erg welkom).

Wat wij je bieden:
- Een inspirerende en serene werkplek midden in hartje Amsterdam met gezellige collega's.
- Leuke en leerzame stage waar veel ruimte is voor eigen initiatief.
- Een ruime stagevergoeding (in overleg).
- Gratis abonnement, onbeperkt yoga :-)
- Elke dinsdagmiddag een gezellige teamlunch
- Het voordeel van een klein bedrijf: talent en eigen initiatief worden gezien! Heb je een écht goed idee dan kan je daar bij wijze van spreken de volgende dag al mee starten.

Extra:
- Een HBO Marketing/Communicatie student (of van een vergelijkbare studie).
- Beschikbaar voor ± 20 weken.
- Je wil graag 24 uur per week werkervaring opdoen (meer of minder uur is bespreekbaar).

Solliciteren
Herken je jezelf in bovenstaand profiel en ben je geïnteresseerd? Stuur dan een motivatie, CV en een recente foto naar fleur@denieuweyogaschool.nl

Of toch nog vragen?
Geen vraag te gek, deel je telefoonnummer via de mail en we appen of bellen je direct terug!