Deborah Hoeks

“Mijn dagelijkse Ashtanga practise is als een spiegel. Ik ben dankbaar dat ik de kennis van dit mooie Ashtanga systeem mag delen en kan bijdragen aan de (re)connectie vinden met jezelf. Ik wil mensen motiveren om met yoga het zelfhelend vermogen van het lichaam aan te spreken en het een massage van binnenuit te geven. Yoga is een massage van binnenuit, observeren van je beperkingen en mogelijkheden: onderzoek naar jouw unieke potentie! In mijn lessen -prive of in groepsverband- werk ik met ‘hands-on-adjustments’ om je te helpen voelen waar ruimte zit.“

Deborah  is moeder van 2 jongens, onderneemster, yogadocent en massage therapeut. Na vele jaren in de marketing en communicatie gewerkt te hebben, geeft ze sinds 2008 yogalessen. Ze is gediplomeerd in het lesgeven in diverse yoga-stijlen; zoals zachte Yin of verwarmende Ashtanga.. Eigen (sport)blessureleed in haar jeugd, door te weinig bewustzijn, bracht yoga in haar leven. Samen met de studie van de anatomie van het menselijk lichaam, ontstond ook haar liefde voor massage. Ze heeft een eigen massagepraktijk in de Rivierenbuurt en geeft daar o.a. combinatiesessies van yoga en massage voor stress release: www.yogahands.nl

In haar lessen helpt ze je om - door goed te luisteren naar je lichaam- op zoek te gaan naar jouw mogelijkheden. Werkend op en met je adem als meditatie.. Een massage van binnenuit middels houdingen & ademtechnieken.. zoekend naar ruimte en stilte. Met manuele adjustments geeft ze graag individuele begeleiding om je te laten voelen waar ruimte is in lichaam en geest.